jou weten

looking throught eyes.png

zittend in mijn stoel
stil genietend
door de ramen kijkend
die mijn ogen vormen
kijk ik naar jou

zo lief zie ik
ben jij gebleven
als ooit mijn meisje
door de jaren heen

jongeling en groen nog
leerde jij mij de liefde
die trots mij maakte
tot man en vader

zo mooi zie ik
na al die jaren
ben jij het gelukkigste
dat ooit mij overkwam

duizend jaren nog
kan en wil ik leven
als in jouw kijkers
ik de mijne zie

zittend in mijn stoel
stil genietend
door de ramen kijkend
die mijn ogen vormen
kijk ik naar jou

dat eindeloos geluk
van jou aan mijn zij
het vanzelfsprekend weten
dat is mijn thuis

  • Geïnspireerd op Windows of my eyes (1968) | Cuby & The Blizzards | 27 juli 2017
Geef een reactie

