de narcist

narcism3.png

ik hou van mij
daarom ook
heb ik jou nodig
voor mijn geluk

ik zie jou graag
opdat jij mij eren kan
mij rusten laat ook
op jouw lauweren

ik vind jou lief
zolang jij vertrouwt
dus waag het niet
in twijfel te raken

ik mag en zal
voor eigen genot
van wat jij geeft
alles nemen

ik beloof oprecht
dat onvoorwaardelijk
wat van jou is
is ook van mij

ik verzeker je
wat jij doet
of laten zult
doe je voor mij

dus als je huilt
huil dan om mij
mij en mijn verdriet
door jou tekort

  • mijmering naar aanleiding van een over narcisme geschreven blog | 7 januari 2017
Geef een reactie

