eeuwig leven

allerzielen.png

ik hou van mijn leven
het is machtig
het is mooi
het is wat ik ben

ik hou van mijn leven
met alle fouten en zorgen
waarin gelijk een regenboog
geluk zich spiegelen laat

ik hou van mijn leven
het is geweldig
het is magisch
het is wat ik ben

ik hou van mijn leven
dat ik delen mag
van jong tot oud
met de mensen om mij heen

ik hou van mijn leven
het is geweldig
het is magisch
het is wat ik ben

ik hou van mijn leven
met en voor mensen
die ik vieren mag
in mijn hart en hoofd

ik hou van mijn leven
in het hier en nu
met dankbare herinnering
aan wie eeuwig zijn

  • geschreven bij gelegenheid van Allerzielen | 2 november 2016
Geef een reactie

