als jij van mij

i belong to you - caro emerald

i belong to you – caro emerald

als ik jou zie
jouw glimlach en jouw ogen
zie ik de liefde glinsteren
die ons verbond zegelt

in dagen
dat de lucht donkert
luister jij mij tot rust
dek jij sterren stralend
mij kussend toe

in tijden
dat de hemel zonnestraalt
bruis jij mijn bron
gelijk een regenboog
de wereld zacht omarmt

als ik jou zie
jouw glimlach en jouw ogen
zie ik de liefde glinsteren
die ons verbond zegelt

denk ik
ook van jou
houd ik
diep en eindeloos
als de oceaan
is het leven
dat wij delen

laten wij
overtuigd van het weten
ik behoor jou
het vuur van die liefde
brandend laten
omdat ik van jou
als jij van mij houdt

  • voor wie mij lief heeft | 26 oktober 2015 – geïnspireerd door Caro Emerald’s “I belong to you”
Een gedachte over “als jij van mij

Geef een reactie

