oudergeluk

  • wat het kind in jou vraagt geeft
love me like you do - ellie goulding

love me like you do – ellie goulding

weet je
wat jij vraagt – jij van mij
vraagt om de architectuur van liefde
die het begrip te boven gaat

weet je
wat het kost – mij jou te snappen
hoe jij werkelijkheid bent
doet bloemen als oesters ontluiken

weet je
jouw klein zijn – diep van binnen
vraagt mij – door dik en door dun
van wie jij behoort te houden

weet je
wat jij verlangt – mij jou totaal
te ademen – te raken en te voelen
het is nooit te veel genoeg

weet je
wat jij jaagt – is mijn jacht
is de ouder van het kind
die jou aan en in toekomst verliest

en toch – weet je
wat jij vraagt – jij van mij
alles – gepeuterd en gepeld –
het is nooit genoeg

want weet je
wat jij maakt – jij van mij
is groter dat ik was
ooit – zonder jou

Geef een reactie

