ik vier jou – mijn lief

• voor (mijn) adri – 18 mei 2014

true love - sandra&andres

true love – sandra&andres

ik vier jou mijn lief
en in en met jou
de rijkdom die ik vind
in jouw liefhebben

ik vier jou mijn lief
en in en met jou
jouw oprechte aanwezigheid
die mij borgt en koestert

ik vier jou mijn lief
en in en met jou
de vrolijke vlinder
die als de bloemen
mij aandrijft

ik vier jou mijn lief
en in en met jou
het geluk dat jij mij toelacht
puur – vanuit het hart

ik vier jou mijn lief
en in en met jou
het engeltje zonder vleugels
dat in mijn leven
het goede stralen laat

ik vier jou mijn lief
en in en met jou
de zilverglinsterende aders van goud
die de lief die ik heb
spiegelen in de ring van verbondenheid

ik vier jou mijn lief
van harte!

Geef een reactie

