ik geef jou mij – totaal

• geïnspireerd door/op ‘all of me’ van john legend

jou mij totaal

waar zou ik zijn zonder jou
jouw lach – jouw zetjes en jouw schouderklopjes
jij houd mij gaande – raakt mij
met jouw magische mystiek
in mijn hoofd en in mijn hart
waar niemand mij raken kan

als ik dreig ten onder te gaan
aan ambities en werkdrift
ben jij er
maant en brengt mij tot rust
doet mij het leven ademen

jij bent mijn ritme – mijn blues
jij bent mijn muze
mijn gids en mijn hoeder
die mij neemt zoals ik ben

alles in mij
houdt daarom
van alles in jou
jij bent mijn einde en mijn begin

in dat weten
gelukkig te mogen en kunnen zijn
bij en in jou
ondanks mijn perfecte onvolmaaktheid
in dat weten
geef ik jou mij – totaal

Geef een reactie

