waar ik woon

op eigen benen - jan smit

op eigen benen – jan smit

waar ik woon
in holland

in holland staat een huis
een eigen huis
mijn plek onder de zon
met altijd iemand in de buurt
die van je mij houden kan
die mij helpen kan

waar ik woon
in holland

in holland staat een huis
een eigen huis
mijn plek onder de zon
waar ik wonen kan
samen – met anderen

samen groeien wij daar groot
leren en helpen wij elkaar
de een met dit
de ander met dat
samen komen we er uit

waar ik woon
in holland

in holland staat dat huis
mijn eigen huis
mijn plek onder de zon

waar ik woon
in holland
rotterdam
de hesselskamp
daar woon ik

  • waar ik woon – bij gelegenheid va de opening (oktober 1997) van jeugdwoonvoorziening De Hesselskamp (Maasstad) te Rotterdam
Geef een reactie

