het moet niet gekker worden

– overweging, capelle aan den ijssel, 23 april 2004

het moet niet gekker worden
dat gevoel van geluk
mooi en groots
aan jou ervaren – aan jou gegeven

dat ík mij bijzonder voel
– van uitzonderlijke klasse –
dat ík sterk sta
met twee benen op de grond
– terwijl ik vleugel –
dat ík de kracht heb
voor het zoet en zuur
dat ík ouder wordt
– en toch eeuwig jong voel –
dát – dat alles
dat komt door jóu
het gekste wat mij is overkomen!

het kan niet gekker worden
die onzichtbare band van liefde
van jou voor mij
van mij voor jou
dát – dat alles
dat komt door jou
het gekste wat mij is overkomen!

het gekste en het beste!

kan het gekker worden?
dat gevoel van geluk
mooi en groots
aan jou ervaren – aan jou gegeven!

Geef een reactie

