als ik kon gaf ik – kant en klaar

– verjaardagswens, december 2006

gisteren aanstormend nog
het oude jaar – nog niet klaar
moest nog opgeborgen
• het leven markeert zijn eigen momenten

vandaag – vandaag
drinken wij op het nieuwe jaar
jóuw nieuwe jaar!

als ik kon gaf ik
• kant en klaar
gezond geluk voor heel het jaar

bij gebrek daartoe
• mij ontbreken macht en kracht
hier mijn wens:

dat je steeds jezelf mag zijn
bij en met vrienden
mensen die delen
• het zoet en het zuur
• licht en warmte
• een schouder

als ik kon gaf ik
– kant en klaar
gezond geluk voor heel het jaar

bij gebrek daartoe
• mij ontbreken macht en kracht
hier mijn wens:

een portie geluk
voor dagen zonder zorgen
bij en met vrienden
voor heel het jaar!

maak samen
met ontspannen geest
het leven tot een feest
• van harte!

Geef een reactie

